frejzans.blogg.se

Mina betraktelser och inspirationer om allt jag ser och hör, upplevelser i tid och rum, funderingar om ditt och datt, som jag vill förmedla till dig som vill läsa mina rader. Jag berättar även om elakingen som flyttade in i min lunga.

3-årskalas

Publicerad 2013-04-15 16:08:00 i Allmänt, Tandsbyn,

Peters lilla barnbarn fyllde 3 år så vi var o hälsade på och fick lite god tårta av dom. Det är alltid så roligt att träffa Niklas och hans familj samt de andra bröderna och Ann. Även Camillas mormor var där. Första gången jag träffade henne. Så kom Kristoffer och Lisette och nu fick jag träffa deras hund Eyra. Lät alla tre hundarna träffas och det gick över förväntan. Alla var lite nyfikna på varandra men sen brydde dom sig inte längre. Ibland brukar inte flera tikar gå någe bra ihop men här fungerade det bra. Blev inte så mycket att leka mest att dom inte brydde sig i varandra så jättemycket.
 
Här kommer födelsedagsbarnet med sin båt som dom fick av oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frejzan

Jag är en mogen kvinna med en hel del livserfarenhet. Jag bor med min älskade man och våra två hundar uppe i Jämtland. Ni undrar kanske varför jag kallar bloggen för Frejzan. Jo, helt enkelt för att den äldre hunden heter Freja, ofta kallad Frejsan och vi bor i Z-län. För några år sedan hade jag en liten butik som jag kallade för Frejzan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela