frejzans.blogg.se

Mina betraktelser och inspirationer om allt jag ser och hör, upplevelser i tid och rum, funderingar om ditt och datt, som jag vill förmedla till dig som vill läsa mina rader. Jag berättar även om elakingen som flyttade in i min lunga.

Det går framåt

Publicerad 2013-04-27 16:08:00 i Lungcancer,

Nu har blodtrycket sjunkit så jag hoppas få komma hem på måndag. Men då hoppas jag Peter blivit frisk. Han fick diarré i går och mådde inte bra idag heller.  Jag hade velat vara frisk och ta hand om honom och hundarna. Måste vara jobbigt för honom att må dåligt och samtidigt rasta hundarna. Saga vägrade gå ut på gräsmattan utan slog sig ner bredvid honom på bron och satt och tittade.  Dom är överhuvudtaget annorlunda nu mot förr. Går inte bort från honom. Dom är väl rädd att även han ska försvinna. 
 
Det går framåt med promenaderna i korridoren. Den är 83 meter lång. Nu har jag börjat gå fyra varv fram och tillbaka minus några meter vid båda ändarna ger minst 600 meter, och jag går flera gånger om dagen, så till kvällen har jag gått minst två km. Inte illa pinkat av en trähäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frejzan

Jag är en mogen kvinna med en hel del livserfarenhet. Jag bor med min älskade man och våra två hundar uppe i Jämtland. Ni undrar kanske varför jag kallar bloggen för Frejzan. Jo, helt enkelt för att den äldre hunden heter Freja, ofta kallad Frejsan och vi bor i Z-län. För några år sedan hade jag en liten butik som jag kallade för Frejzan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela