frejzans.blogg.se

Mina betraktelser och inspirationer om allt jag ser och hör, upplevelser i tid och rum, funderingar om ditt och datt, som jag vill förmedla till dig som vill läsa mina rader. Jag berättar även om elakingen som flyttade in i min lunga.

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2012-09-12 12:36:00 i Allmänt,

Jag har aldrig bloggat förut men ska nu försöka mig på det. Man ska ju alltid prova något nytt och just nu får det bli detta. Det kan bli en spännande resa som aldrig tar slut eller oxå skriver jag några gånger och sen inget mer. Framtiden får se vad som händer med denna sida.

Jag kommer i alla fall att försöka berätta lite om sådant som jag ser i naturen, hittat på internet eller läst i tidningar o böcker.

Jag kallar det för mina betraktelser men det kommer säkert att utöka till en massa annat oxå.

Jag kommer även att skriva om gamla kort/minnen som kommer från mammas och pappas album.

Dom flesta foton är tagna av mig och jag vill inte att ni använder dom utan lov. Många foton har jag fotat av från mammas o pappas album.

 

För att fler ska hitta min blogg har jag blivit medlem i två gratis sidor.

 

http://www.bloggriket.se/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frejzan

Jag är en mogen kvinna med en hel del livserfarenhet. Jag bor med min älskade man och våra två hundar uppe i Jämtland. Ni undrar kanske varför jag kallar bloggen för Frejzan. Jo, helt enkelt för att den äldre hunden heter Freja, ofta kallad Frejsan och vi bor i Z-län. För några år sedan hade jag en liten butik som jag kallade för Frejzan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela